Konrad o el nin que va sortir de una llauna de conserves

Aquest llibre m'ha agradat bastant. Trobo la historia molt interessant i divertida. La única pega que té és que és una miqueta infantil, és a dir, per a mi. Com aquests llibre m'ha agradat molt, l'he trobat molt curt. M'agradaria un llibre com aquests però gruixut i amb més detalls.
Aquests llibre t'ensenya molt sobre l'amistat, com na Kika Ruskita fa tots els esforços per en Konrad i acepta ser l'amiga d'un boix que es mig humà. Jo recomano aquests llibre a tots tipus d'edad. Jo segurament me tornaré a llegir en estiu els llibres de 'Els armaris negres' i 'Konrad o el nin que va sortir de una llauna de conserves', perquè tots dos varen ser uns llibres que donava gust llegir-los, no com el de Mowgli que sincerament és un tostó. Aquest llibre ha set un dels que més m'ha agradat. Després d'aquests llibre hi ha un altra llibre que és que de moment m'ha agradat més i es diu Cometas en el cielo.

TrAdUeIx El mEu bLoG!!^^

center>
Traductor

Powered By Blogger

ReLlOtGe!!

UlTiMs CoMeNtArIs !!^^