El Diario De Greg


Títol: Diario de Greg: un pringao total.

Autor / a: Jeff Kinney.

Editorial: Molino.

Resum: La història tracta sobre Greg, un nen al que la seva mare l'obliga a escriure un diari, cosa que ell veu ridícula, però ho fa. En ell escriu tods les seves aventures, sempre acompanyat del seu amic Rowley. Té un germà petit i un més gran i entre els dos li fastidia'n molt. A Greg li encanta jugar als vídeojocs i fa tot el possible per jugar-hi, fins i tot s'aprofita del seu amic Rowely. Fins i tot algunes anéctodes et semblen familiars

Opinió personal: Diario de Greg Aquest llibre per a mi ha estat uns dels llibres que més m'ha agradat. M'ho van comprar el 23 d'abril el dia del llibre, m'ho vaig començar a llegir i no vaig poder parar, vaig acabar de llegirme'l a les 12.30 de la nit. Aquest llibre te enganxa i et fa oblidar de tot el que està al teu voltant, l'autor et fica en el paper del personatge. Jo recomano aquest llibre especialment a la classe de 1r B de sa Colomina, perquè han estat els meus companys pràcticament des de 4 anys i he vist algunes anéctodas semblants a les que compta el llibre.

2 comentarios:

Marcus ha dit...

Hola Maria soc en Marc, jo també he llegit aquet llibre , és xulo veritat? Per cert, el teu blog m,encanta.

[.....Maria!!.....] ha dit...

Si, es molt xulo i t'engancha un munt, no me'l podia amollar de ses mans fins vaig sopar amb ell. :-).
I moltes gràcies per sa teua valoració del meu blog

TrAdUeIx El mEu bLoG!!^^

center>
Traductor

Powered By Blogger

ReLlOtGe!!

UlTiMs CoMeNtArIs !!^^