Els meus plans per Setmana Santa

Aquesta setmana m'agradaría tenir ja la botiga acabada, que actualment està amb obres. Serà un poc difícil ja que falta acabar de pintar, canviar petits detalls, fer la cera, acabar de montar el quarto de bany i l'Office. També necesita retocar uns quants colors de la paret i donar-li una altra capa. La cera està encara per fer ja que el dia 1-04-09 Aqualia ens va donar el permís per fer les ceres. Com no, encara falta vestir la botiga, de roba.
Ens queda una Setmana Santa molt completa, ja que pararem més per la botiga nova que per casa.
A mi la veritat que no pensava que tenguesim una Setmana Santa tan completa, sinò, pensava que seria per desconectar un poc, sortir amb el vaixell ... i resulta tot lo contrari.
Perquè el meu vaixell estarà fora al Club Nàutic posant-li paten. Així que ja me puc anar oblidant de la meva fabulosa Setmana Santa, com jo havia somiat.

TrAdUeIx El mEu bLoG!!^^

center>
Traductor

Powered By Blogger

ReLlOtGe!!

UlTiMs CoMeNtArIs !!^^