Comentari del llibre Els armaris negres

A mi m’ha agradat molt aquests llibre però trobo que podria estar millor redactat. Aquests a set un dels pocs llibres d’intriga que m’ha agradat molt, perquè a mi no me solen agradar els llibres d’intriga, a mi m’ha agraden els llibres d’històries quotidianes que li poden passar a qualsevol persona. Jo li trobo un pega en aquests llibre, es que les coses passen molt ràpid i te lies molt, perquè hi ha un capítol que parla que en Pau estava a l’habitació dels armaris i al següent pàrraf parla de na Julia Barrientos estava a l’habitació dels armaris. Jo recomano aquests llibre a tota aquella persona que li agradi molt la màgia negre i la intriga. També trobo que aquella persona que a elegit aquests llibre te molt de gust, perquè majoritària ment jo crec que aquests conte a `` triomfat ´´ a la classe de 1r B. Agrairia que l’any vinent com molts altres es segueixi sent aquests llibre de lectura obligatòria a primer d’eso.

1 comentarios:

bet :) ha dit...

Meryyyy!!!!

Encara estic esperant TOTS es teus comentss!!! :(

quin titol, SI SENYORR!!!!
XDD

Meryyy,, "tens un amiiic" jajajajaja k be k canteeesss ;)

Wenooo
Esperc respostaaaa....

DeWW!!!!!!!!

TrAdUeIx El mEu bLoG!!^^

center>
Traductor

Powered By Blogger

ReLlOtGe!!

UlTiMs CoMeNtArIs !!^^