Presentació

Bon dia a tots, me dic Maria i tenc 11 anys vaig a l'institut sa Colomina. Com ja haureu vist m'agrada molt el ballet i na Hello Kitty. Quan na Isa ens va dir que fariem un blog jo vaig pensar que estaria bé, però que saria molt compliclat, ara ja tenc 2 blogs que son aquest, www.blogdehellokitty.blogspot.com, el blog de Hello Kitty serà més personal i aquests blog sera per català.
D'aquí uns dies veureu un enllaç al blog de Hello Kitty, però actualment està com una mica 'impresentable', qui vulgui anar-lo a vorer pot. Tenc pensat fer molts de blogs i conquistar a mitja Internet amb els meus blogs. Tenia pensat fer blog de Pucca, Hospital Central, Cuéntame como Pasó, Eivissa, Illetes, Sa Torreta ...
Com ja podeu observar encara queden molts de blogs per a fer i investigar això es sols el principi !!!!!

3 comentarios:

Isasignes_vidasaludable ha dit...

Hola Maria!!
Jo, com vas avançat tu tota sola!!
Aquest pas et faràs tota una experta en fer blogs.
Un consell: normalment els rellotges, calendaris, enquestes,comptadors...es solen posar a la columna que tu has posat les diapositives. Has d'anar a la pestanya "Diseño" i a "elementos de la pàgina" clicar damunt de "Añadir un gadget".
Alli has de buscar l'enllaç "HTML/Javascript " i aquí copiar el "Code" del recurs. Prova-ho a vorer si et surt bé!!

Isasignes_vidasaludable ha dit...

Maria, m'encanta el nou diseny del teu blog!! No, si al final et faràs una super-bloggera!!!!

bet :) ha dit...

Mariiaaaaa!!!

M'encanta sa decoració del teu blog!!!

D'on l'has aconseguit??

TrAdUeIx El mEu bLoG!!^^

center>
Traductor

Powered By Blogger

ReLlOtGe!!

UlTiMs CoMeNtArIs !!^^